Klant worden

Voor elke technische professional een passend, compleet aanbod

Wij weten als geen ander uw wensen te vertalen in een sterk en dynamisch assortiment. Door dit te combineren met een klantvriendelijke, persoonlijke benadering zijn wij al jarenlang een gewaardeerde handelspartner.

Bij Raca Group B.V. kunt u gemakkelijk online, telefonisch, per fax of e-mail uw bestelling plaatsen. Als u nog geen klant bij ons bent, kunt u zich online registreren als nieuwe klant. Bent u al klant bij ons en heeft u een account, dan kunt u direct online uw bestelling plaatsen, een herhaalorder plaatsen of wijzigingen aanbrengen in uw gegevens. Voor wederverkoop condities, messcherpe offertes, grotere aantallen of bijvoorbeeld uw eigen logo op onze producten kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling.

Hoe werkt het?

Bent u een (nieuwe) Nederlandse klant? Dan vragen wij u om een account aan te maken op www.raca.nl. Bent u een (nieuwe) Belgische klant? Dan vragen wij u om een account aan te maken op www.raca.be.

Wanneer u zich registreert voor een online account en u bent al klant bij ons, zullen uw betalingscondities en prijsafspraken binnen 1 werkdag geactiveerd worden. U wordt hierover geïnformeerd per e-mail.

Wanneer u nog geen klant bij ons bent en online registreert, kunt u direct online uw bestelling plaatsen. Voor betalingscondities, offertes en prijsafspraken kunt u contact opnemen met onze verkoop. Offertes kunnen ook direct bij een product aangevraagd worden op de website.

Offertes en kortingen

Als u als wederverkoper of zakelijke klant een speciale offerte wilt ontvangen, neemt u dan contact ons team via info@raca.nl, onze chatfunctie of belt u naar (+31) (0)252-227070.. Offertes kunnen ook direct bij een product aangevraagd worden op de website.

Betalingsmethodes

In sommige gevallen kunt u direct op rekening geleverd krijgen. Dit wordt aan de hand van verschillende factoren bepaald. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling direct via iDEAL, per overschrijving of creditcard te betalen.

Klachten en retouren

Uiteraard vinden wij het spijtig als u klachten hebt. U kunt dit aan ons laten weten via de e-mail of telefonisch. Wij zorgen voor een geschikte oplossing, zodat wij u alsnog tevreden stellen en wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Als u een product naar RACA wilt retourneren, kunt u dit ons per e-mail of telefonisch laten weten. U zult van ons een RMA formulier met RACA support ID ontvangen. Voeg het compleet ingevulde RMA formulier bij het product dat u aan ons kantoor retour stuurt. De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Voor de volledige condities kunt u terecht op onze pagina klachten en retouren of stuur een e-mail info@raca.nl voor een persoonlijk advies.

Opgelet: Indien het RMA formulier niet volledig door u is ingevuld kan dit tot vertraging leiden.

Algemene voorwaarden

Op alle overeenkomsten tussen u en RACA Group BV zijn de Metaalunie Voorwaarden van toepassing, zie algemene Voorwaarden RACA Group BV.

Algemene voorwaarden zijn uitgegeven door Koninklijke Metaalunie (ondernemersorganisatie voor het midden- en kleinbedrijf in de metaal) aangeduid als METAALUNIEVOORWAARDEN, gedeponeerd ter griffie van de rechtbank Rotterdam op 1 januari 2019. Uitgave van Koninklijke Metaalunie, Postbus 2600, 3430 GA Nieuwegein. © Koninklijke Metaalunie

Bij overeenkomsten ten aanzien van de verkoop van verlichting zijn aanvullende voorwaarden van toepassing, zie aanvullende Voorwaarden Verlichting RACA group BV.