Betalen

Facturen

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?

    U kunt uw factuur terugvinden in het besteloverzicht in uw account bij ‘Mijn Bestellingen’.

  • Wat als mijn factuur niet klopt?

    Mochten uw adresgegevens niet kloppen op de factuur, dan kunt u deze zelf wijzigen in uw account. Voor overige elementen op de factuur kunt u contact opnemen met onze medewerkers via info@raca.nl, onze chatfunctie of bellen naar (+31) (0)252-227070

  • Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?

    Controleer of uw factuur in uw account staat, onder 'Mijn Bestellingen'. Heeft u de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot uw bestelling bij ons ontvangen is. Na een bestelling ontvangt u altijd van ons per mail een opdrachtbevestiging. Hierin worden ook alle specificatie van de bestelling weergegeven.

    Twee dagen na verzending van de producten wordt de factuur naar het door u opgegeven e-mail adres toegestuurd. Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met info@raca.nl, onze chatfunctie of bellen naar (+31) (0)252-227070

  • Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

    In uw account kunt u uw factuuradres wijzigen. Voor overige wijzigingen op de factuur kunt u contact opnemen met onze medewerkers via info@raca.nl, onze chatfunctie of bellen naar (+31) (0)252-227070

Betaling mislukt of geweigerd

  • Waarom wordt mijn betaling gecontroleerd?

    We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.

  • Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?

    Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. We kunnen helaas geen inzicht geven in de reden voor afwijzing.

    Uw bestelling is automatisch geannuleerd. Wilt u bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

  • Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?

    Controleer of er geld is afgeschreven.

    Als dit zo is, raden we u aan om 1 uur te wachten. Door drukte raakt een betaling soms vertraagd. Het kan tot één uur duren voordat u de orderbevestiging ontvangt. Heeft u na een uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze medewerkers. Check ook even uw spam-box, soms komt de orderbevestiging daar binnen.

    Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kan de bestelling dan opnieuw plaatsen.

  • Wat als ik dubbel betaald heb?

    Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van uw rekening, maar heeft u maar één order geplaatst? Dit bedrag krijgt u natuurlijk zo snel mogelijk terug. Laat u het ons even weten via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl.

Terugbetalingen

  • Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?

    Wij zorgen ervoor dat, indien u een terugbetaling van ons ontvangt, dit in mindering wordt gebracht op de openstaande rekening of per bankoverschrijving naar u wordt overgemaakt.

  • Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?

    Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. Wij streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken. Indien er een rekening bij ons open staat, wordt het bedrag in mindering gebracht.

  • Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

    Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. Wij streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk in orde te maken. Indien er een rekening bij ons open staat, wordt het bedrag in mindering gebracht.

  • Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?

    Indien u geen terugbetaling heeft ontvangen, kunt u contact met ons opnemen via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl.

Betalen, veiligheid en mogelijkheden

  • Mag ik op rekening betalen?

    In sommige gevallen kunt u direct op rekening geleverd krijgen. Dit wordt aan de hand van verschillende factoren bepaald.

  • Heeft Raca.nl een veilige betaalomgeving?

    Bij Raca Group B.V. maken we onder andere gebruik van MultiSafePay, een Payment Service Provider (PSP) met meer dan 15 jaar ervaring in het mobiel en online betalen. Door MultiSafePay als betaaloplossing te gebruiken kunt u het aankoopproces in een veilige en betrouwbare betaalomgeving afronden.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Uw producten bij Raca Group B.V. bestellen is eenvoudig, snel en veilig. U kan via onze webshop, via e-mail, per telefoon of via de fax bestellen. Betalingen kunnen gedaan worden via iDEAL, Visa, Mastercard en overschrijving. Bij ons heeft u als zakelijke klant ook de optie om uw bestelling op rekening te betalen. Als u een account hebt en regelmatig bij ons afneemt, krijgt u een extra optie in het bestelproces. Hier kunt u aangeven om op rekening geleverd te willen krijgen. U kunt hier ook uw eigen inkoop- of ordernummer vermelden voor intern gebruik.

    MultiSafepay is onze online betaal partner. Betalingen voor online orders worden afgehandeld door MultiSafepay. Na uw bestelling via onze webshop wordt u doorverwezen naar ons beveiligde betaalplatform. Na de betaling ontvangt u van ons een e-mail met de bevestiging. Wanneer u via de webshop voor "Overschrijving" hebt gekozen ontvangt u van ons een e-mail met alle betaalgegevens. Wanneer u per e-mail, fax of telefonisch uw order hebt doorgegeven, ontvangt u ook van ons een proform factuur met alle betaalgegevens.

  • Wat is het rekeningnummer van Raca Group B.V.?

    Indien u een betaling aan RACA overmaakt, hierbij graag altijd het factuurnummer vermelden en de betaling op naam van Raca Group B.V. plaatsen

    Betalingsgegevens - IBAN: NL61RABO0328184004 - Rabobank: 32.81.84.004 - Swift: RABO NL 2U - BIC: 4652

    KVK & BTW nummer - BTW nr: NL 8098 09291 B01 - Kamer van Koophandel: 28090084