Garantievoorwaarden en reparatie

Voorwaarden reparatie

  • Hoeveel garantie heb ik op mijn product?

    De garantie is per product terug te zien bij de productspecificaties op de website. Uw product zou bij normaal gebruik de garantieperiode niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen we uw product kosteloos.

  • Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

    Artikelen welke geretourneerd worden voor creditering (bijv. foutieve levering) dienen onbeschadigd en in de originele verpakking gestuurd te worden. Gebruik extra verpakking voor uw retourzending. Schade veroorzaakt door ondeugdelijke verpakking kan leiden tot het vervallen van de garantie. Indien de verpakking niet de oorzaak is, neemt u contact met ons op.

  • Kan ik ook buiten de fabrieksgarantie het product laten repareren?

    Jazeker. Hiervoor moet u wel betalen. We onderzoeken het product en zullen vervolgens met u afstemmen wat de eventuele vervolgstappen zullen zijn.

  • Binnen hoeveel werkdagen dient het product opgestuurd te worden?

    Retouren dienen gestuurd te worden binnen 5 werkdagen na ontvangst van het RACA-support ID. Gelieve uw zending te sturen aan het volgende adres:

    Raca Group B.V., Arnoudstraat 22, 2182 DZ Hillegom

  • Aanvullende voorwaarden Taurac Verlichting

    Voor de verkoop van Taurac verlichting hanteert RACA Group B.V. Aanvullende voorwaarden naast de Algemene voorwaarden. Deze zijn van toepassing bij iedere verkoop van een Taurac verlichtingsproduct. De aanvullende voorwaarden geven o.a. informatie over de garantietermijn voor verlichting, het melden van eventuele defecten en de correcte toepassing van een product.

  • Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

    Artikelen die speciaal voor u gemaakt zijn, kunnen niet worden gecrediteerd bij foutieve bestelling. In dat geval hebben wij u daarvan reeds op de hoogte gebracht op onze opdrachtbevestiging. Bij originele artikelen volgen wij te allen tijde de retour-voorwaarden van de leverancier, deze kunnen mogelijkerwijs afwijken van onze eigen RMA voorwaarden.

  • Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?

    Als het product niet meer goed werkt door hoe u het gebruikt heeft. Bijvoorbeeld een boormachine accu met waterschade, waardoor de accu niet meer te gebruiken is. U dient het product dan opnieuw aan te schaffen of als u gebruikersschade wilt laten repareren, moet u hiervoor betalen. We onderzoeken het product en zullen u informeren over de eventuele vervolgstappen.

  • Wat zijn de reparatievoorwaarden?

    Indien artikelen door Raca Group B.V. getest moeten worden en wij, na zorgvuldig onderzoek, de door u opgegeven fout niet hebben kunnen constateren, sturen wij de batterijen naar u terug. In dat geval zullen verzendkosten aan u in rekening gebracht worden. Als wij een defect constateren, zullen wij dit eerst proberen te repareren. Indien dit niet mogelijk is, zullen wij het artikel vervangen. De garantie zal in beide gevallen onveranderd blijven met een minimum van 3 maanden.

    Opmerking: Onze garantie kan niet als testperiode worden beschouwd.