Klant worden bij Raca Group B.V.

Voor elke technische professional een passend, compleet aanbod

Wij weten als geen ander uw wensen te vertalen in een sterk en dynamisch assortiment. Door dit te combineren met een klantvriendelijke, persoonlijke benadering zijn wij al jarenlang een gewaardeerde handelspartner.

Bij Raca Group B.V. kunt u gemakkelijk online, telefonisch, per fax of e-mail uw bestelling plaatsen. Als u nog geen klant bij ons bent, kunt u zich online registreren als nieuwe klant. Bent u al klant bij ons en heeft u een account, dan kunt u direct online uw bestelling plaatsen, een herhaalorder plaatsen of wijzigingen aanbrengen in uw gegevens. Voor wederverkoop condities, messcherpe offertes, grotere aantallen of bijvoorbeeld uw eigen logo op onze producten kunt u contact opnemen met onze verkoop.



Compleet, passend assortiment Compleet, passend assortiment


Prijzen zien met uw Raca account Prijzen zien met uw Raca account



Bezorgen of afhalen Bezorgen of afhalen



Hoe werkt het?

Bent u een (nieuwe) Nederlandse klant? Dan vragen wij u om een account te maken op www.raca.nl. Bent u een (nieuwe) Belgische klant? Dan vragen wij u om een account aan te maken op www.raca.be.

Wanneer u zich registreert voor een online account en u bent al klant bij ons, zullen uw betalingscondities en prijsafspraken binnen 1 werkdag geactiveerd worden. U wordt hierover geïnformeerd per e-mail.

Wanneer u nog geen klant bij ons bent en online registreert, kunt u direct online uw bestelling plaatsen. Voor betalingscondities, offertes en prijsafspraken kunt u contact opnemen met onze verkoop. Offertes kunnen ook direct bij een product aangevraagd worden op de website.


Offertes en kortingen

Als u als wederverkoper of zakelijke klant een speciale offerte wilt ontvangen, neemt u dan contact op via ons contactformulier, met onze verkoop via telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. Offertes kunnen ook direct bij een product aangevraagd worden op de website.


Betalingsmethodes

In sommige gevallen kunt u direct op rekening geleverd krijgen. Dit wordt aan de hand van verschillende factoren bepaald. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling direct via iDEAL, per overschrijving of creditcard te betalen.


Klachten en retouren

Uiteraard vinden wij het spijtig als u klachten hebt. U kunt dit aan ons laten weten via de e-mail of telefonisch. Wij zorgen voor een geschikte oplossing, zodat wij u alsnog tevreden stellen en wij onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Als u een retour heeft, kunt u dit ons per e-mail of telefonisch laten weten. U ontvangt van ons een RMA formulier die u invult.Nadat u dit formulier compleet heeft ingevuld en ondertekend, verstuurt u deze per e-mail naar support@raca.nl. U kunt deze ook faxen naar +31 (0)252-53 39 22. U ontvangt binnen 2 werkdagen het formulier met geldig RMA nummer van ons retour.
Opgelet: Indien het RMA formulier niet volledig door u is ingevuld kan dit tot vertraging leiden.

Tot slot verstuurt u een kopie RMA formulier (met RMA nummer) en kopie factuur met de retourzending mee. Voor de volledige condities kunt u terecht op onze pagina klachten en retouren.



Even geduld...

Ga verder met winkelen
Naar winkelwagen en afrekenen