Bestellen en bezorgen

Advies en hulp bij kiezen

  • Hoe kan ik producten vergelijken?

    Wij helpen u graag bij de vergelijking van twee of meerdere producten. Het vergelijken van producten is geheel afhankelijk van wat voor type product en wat uw wensen en behoeften zijn bij desbetreffende product. Onze gespecialiseerde medewerkers helpen u graag bij het vergelijken.

  • Hoe kom ik tot de beste keuze?

    Wij helpen u graag bij het maken van de beste keuze. De beste keuze maken is geheel afhankelijk van wat voor type product en wat uw wensen en behoeften zijn bij desbetreffende product. Onze gespecialiseerde medewerkers helpen u graag bij het maken van de juiste keuze. U kunt ook gebruik maken van de productfinder. Voor verschillende productcategorieën bieden wij een productfinder aan. Deze productfinder helpt u bij het zoeken naar het juiste product aan de hand van een aantal filters.

Bestellen, wijzigen of annuleren

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Bij Raca Group B.V. kunt u gemakkelijk online, telefonisch of e-mail uw bestelling plaatsen. Als u nog geen klant bij ons bent, kunt u zich online registreren als nieuwe klant. Bent u al klant bij ons en heeft u een account, dan kunt u direct online uw bestelling plaatsen, een herhaalorder plaatsen of wijzigingen aanbrengen in uw gegevens. Voor wederverkoopcondities, messcherpe offertes, grotere aantallen of bijvoorbeeld uw eigen logo op onze producten kunt u contact opnemen met onze verkoop.

  • Kan ik ook een offerte aanvragen?

    Als u een speciale offerte wilt ontvangen, neemt u dan contact op via ons contactformulier, met onze verkoop via telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl

  • Hoe annuleer ik mijn bestelling?

    Indien u uw bestelling wil annuleren, dient u binnen één uur na plaatsing contact op te nemen met onze afdeling administratie via telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. Indien u later contact opneemt en het pakket is al ingepakt door ons magazijn, dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren. U kunt uw bestelling uiteraard Retourneren.

  • Hoe wijzig ik mijn bestelling?

    Indien u uw bestelling wil wijzigen, dient u binnen één uur na plaatsing contact op te nemen met onze administratie afdeling via telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. Indien u later contact opneemt en het pakket is al ingepakt door ons magazijn, dan kunnen wij de bestelling helaas niet meer wijzigen. Een aanvulling zullen wij dan zien als een losse bestelling.

Bezorg- en ophaalopties

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij een ophaallocatie?

    Ja, het is mogelijk om uw bestelling bij een ophaallocatie af te halen. Geef in uw winkelmandje aan dat u uw bestelling wilt ophalen bij een UPS-ophaallocatie.

  • Kan ik mijn bestelling op afspraak laten bezorgen?

    Ja, het is mogelijk om uw bestelling op afspraak te laten bezorgen. Indien u specifieke wensen heeft, dan horen wij dat graag via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl.

  • Kan ik mijn bestelling ook naar een ander afleveradres laten bezorgen?

    Uw bestelling laten bezorgen op een andere afleveradres dan uw adres? Geen probleem. U kunt het afleveradres tijdens het bestelproces aanpassen. Heeft u een account bij ons? Wanneer u ingelogd bent kunt u meerdere afleveradressen aanmaken en tijdens het bestelproces het juiste adres kiezen. Het is niet mogelijk om bestellingen naar een postbus te versturen.

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij Raca Group B.V.?

    Ja, het is mogelijk om uw bestelling bij onze afhaallocatie in Hillegom op te halen. U bent welkom om uw bestelling af te halen aan de Arnoudstraat 22, 2182 DZ, te Hillegom.

  • Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

    Om uw bestelling dezelfde dag nog te kunnen ontvangen, dient u contact met ons op te nemen via info@raca.nl, onze chatfunctie of bellen naar (+31) (0)252-227070.. Dan kunnen we de opties met u bespreken. In de meeste gevallen wordt er een koerier ingeschakeld.

  • Ontvang ik een track and trace?

    Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een e-mail met een track and trace-nummer van UPS. U kunt op de UPS-website zien wanneer uw bestelling geleverd gaat worden. Bent u niet aanwezig op het tijdstip van aflevering? UPS zal een notitie achterlaten en de volgende werkdag weer bij u langskomen.

    Heeft u een verkeerd pakketje ontvangen of mist u een pakket? Neem contact met ons op en wij zullen het probleem zo snel mogelijk verhelpen.

  • Wat zijn de levertijden?

    Indien u voor 16:00 uur een bestelling plaatst en afrekent met iDEAL, dan wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden (indien voorradig). In alle overige gevallen zullen wij u op de hoogte houden van de status van uw bestelling. UPS bezorgt de pakketten van maandag tot vrijdag binnen kantooruren. Als u een eigen vervoerder wilt inschakelen of wilt afhalen, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

  • Vanaf welk orderbedrag wordt mijn bestelling gratis geleverd?

    Wij versturen bestellingen met een orderwaarde boven de €350,- (excl. BTW) gratis naar 1 adres in Nederland. Onder de €350,- (excl. BTW) berekenen wij €12,50 naar 1 adres in Nederland. Voor orders welke naar België verstuurd moeten worden, wordt er €13,50 bezorgkosten naar 1 adres in België berekend bij een orderwaarde onder de €350,-. Orders met een orderwaarde boven de €350,- worden gratis naar 1 adres in België verstuurd.

Bezorgproblemen

  • Ik ben niet tevreden over de bezorger. Bij wie kan ik nu terecht?

    U kunt hiervoor contact opnemen met onze medewerkers via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. We luisteren graag naar uw verhaal en gaan samen met u op zoek naar een oplossing.

  • Wat als mijn bezorging vertraagd is?

    We gaan er alles aan doen om uw bestelling zo snel mogelijk te versturen, zodat de bezorger de bestelling bij u kan bezorgen. Houd de Track & Trace in de gaten voor de meest actuele bezorginformatie.

  • Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

    U kunt hiervoor contact opnemen met onze medewerkers via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. We luisteren graag naar uw verhaal en gaan samen met u op zoek naar een oplossing.

  • Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?

    U kunt hiervoor contact opnemen met onze medewerkers via chat, telefoon +31 (0)252-227070 of via de e-mail info@raca.nl. We gaan samen met u op zoek naar een oplossing.

  • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet aanwezig ben op de locatie?

    Wanneer u niet aanwezig bent op de bezorglocatie, wordt er nog 2 keer een poging gedaan om de bestelling bij u af te leveren. Na deze 2 pogingen wordt het pakket terug naar ons, Raca Group B.V., gestuurd.